ENS APROPEM AL FINAL...馃槼
Encara que estem quasi al final d’aquest assignatura, seguim
aprenent dia a dia!
Aquesta setmana va comen莽ar amb un v铆deo de les nostres
companyes molt interessant. Un professor parlava de la import脿ncia de la seua
professi贸: “Nuevos retos de la educaci贸n”.

Aix铆, la nostra feina com Mestres no 茅s canviar als xiquets,
sin贸 canviar les perspectives dels xiquets; donar-les ferramentes per ser un
xiquet i un adult feli莽.
Amb el vell de punta despr茅s d’escoltar aquest v铆deo, v脿rem
comentar el llibre “Ma帽ana examen”. Reflexionarem sobre diverses coses, per貌
m’agradaria destacar la idea que desenvolupa el llibre sobre l’avaluaci贸.
Encara que aquesta depenga molt del tipus de mestra (t猫cnica, pr脿ctica o
cr铆tica) cal que s’avalue si s’han complit els canvis, es a dir, el
aprenentatge s贸n canvis de conducta, i nosaltres planifiquem com canviar-los,
aix铆 que haurem d'avaluar si s’han produ茂t als canvis planificats.

Tamb茅 v脿rem parlar de l’autoavaluaci贸, un tema un poc
complex, per貌 que jo no descarte. Pense que pot ser 煤til per貌 com avaluaci贸 de
l’esfor莽, amb els xiquets un poc m茅s majors (amb mes 猫tica) i com una
orientaci贸 per a la mestra, no com avaluaci贸 final.
Finalment ens posarem a treballar amb la nostra unitat did脿ctica, que amb tot el que hem comentat, cada vegada 茅s m茅s dif铆cil pensar com fer-ho per reunir totes les qualitats que treballem per a ser una bona mestra, per貌 m茅s f脿cil fer-ho b茅 i adequat.
Aquesta setmana ens v脿rem dividir el treball de forma que cada una pensara 4 activitats en les quals estigueren incloses totes les assignatures i aix铆 despr茅s elegir铆em les m茅s originals i completes. El dimarts v脿rem elegir les activitats, fent la programaci贸 d’elles , dia per dia, les dues setmanes, i ens v脿rem donar compte de qu猫 no 茅s tan f脿cil com pareix. Pensar les formes de desenvolupar les activitats, el temps, com reaccionaran els xiquets.. 茅s m茅s dif铆cil que pensar una activitat creativa. Per a solucionar aix貌, Carles ens va donar unes pautes i al dia seg眉ent, dijous, v脿rem modificar la programaci贸 i algunes de les activitats que, sense donar-nos compte, eren mescla de tradicional-projectes. Deixarem tot organitzat a falta de desenvolupar les activitats.
Ja ens sentim quasi mestres!!!
Comentarios
Publicar un comentario